astridnkamila

Dagens sminkning

Kategori: Allmänt

Hejsan hoppsan! Idag har jag inte gjort så mycket, ovanligt not! Men hade ju tänkt att åka in till stan men just då började det att spöa regna (hade tänkt cykla) så jag tar det imorgon istället. Ska köpa en ny mascara också, men vet inte vilken jag borde köra ppå. Min gamla var ju ingen höjdare så den köper jag igen. Funderar på någon Maybelline, men deras sortiment känns ju enormt. Falsies, colossal, cat eyes...man blir ju bara förvirrad. Vilken är eranfavoritmascara?

Jag sminkade mig lite för jag hade så tråkigt, dock bara på läpparna. Grundade med ett vårdande läppbalsam, sen fyllde jag i läpparna med en läppenna (för att läppstiftet inte ska flyta ut som det kan göra ibland) sen tog jag läppstiftet och "duttade" dit det. Avslutade med lite läppglans :) Röda läppar är ju snyggast till neutrala, osminkade ögon annars blir det ju lätt maskerad-aktigt. 
 
Snart ska jag bädda ner mig med en bra bok, ska upp tidigt imorgon ju! 
 
                            Kram!/ Astrid
 
 
 
           

Kommentarer


Kommentera inlägget här: