astridnkamila

musical!

Kategori: Allmänt

hej, det var länge sen... igår spelade jag (och några vänner från min skola) xylofon framför ett par hundra människor :P mest småbarn kanske... väldigt små människor alltså. Det gick ganska bra faktiskt, och nu om några timmar blir det två föreställningar till. Jag spelar ju egentligen piano, men det fick bli xylofon, som nästan är samma sak ( ialla fall om man tänker på noterna och sånt).

 Juste. Jag har beställt en stickad tröjja på någon hemsida, borde komma i början på nästa vecka :)

hej då, wish me good luck!

 och, Astrid! ja, det är snö här i Danmark :) hah, klart att du inte är avis ;) ( inte lika avis som jag är på din skjorta på bilderna du tog med Fanny, sjukt nice juu! och bilderna blev ju också sjukt snygga. Sjukt hur mycket jag ska hålla på att skriva "sjukt". btw har jag ett konstigt problem med att skriva allt i paranteser om ni nog ser...)


 mina "køller" ( bara för att jag inte kommer ihåg var det heter på svenska :>)som jag spelar xylofon med.
och ett par "cheap monday" jeans som jag köpte i en second hand för... 10 kr! tröjan  köpte jag igår på  vero moda när jag och Maria shoppade i pausen från spelandet :P

(ignorera bildernas konstiga placering...)
kraam! - Kamila

Kommentarer


Kommentera inlägget här: