astridnkamila

internet!

Kategori: Allmänt

hej, hej! sportlovet är väl nästan slut här i Danmark... :S men, jag har flyttat! som ni ser på rubriken, så har vi äntligen internet i det nya huset. Gud vad jobbigt det är att flytta -__- måste väl vara... eeh, femte gången nu? aja, jag gillar i alla fall det nya huset, och rummet är lite större :) hoppas Astrid han komma och se det någon gång i framtiden :P juste... min gamla data har gått sönder... och bilderna från Sverige från i somras är borta... åah, vad jag klagar på allt! men, musical saken gick bra. Men, en av skådespelarna glömde den bästa repliken som var: "du svimmade när du såg mitt ansikte" (okej, detta visar hur sjukt tråkig pjäsen var...)och jag och några vänner ( av dom som ochså spelade olika instrument till pjäsen) satt och mimade alla replikerna var typ helt :o "oh, no you didn't!", hah, nä då, det gick ju bra :P

va kul att åka skidor och snowboard Astrid! (försökte låta lite o-avis där... gick ju sådär.)

Kram, Kamila!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: