astridnkamila

måååndag...

Kategori: Allmänt

Jaha, då var det snart måndag igen! Något av det västa ju. Meeen, jag längtar till at se en kompis som har varit sjuk heela veckan igen! Hon hade/har bronkitis (hur farligt låter inte det?) så hon kan typ inte skratta och saker...jag får väl prova att vara liiite mindre rolig än normalt, fastän det blir svårt, hehe...tänk att det snart är jul! Jag, mamma och min storasyster hade tänkt att baka lussebullar idag, vi har minsann inte glömt dom svenska traditionerna inte! Det hann vi inte, så det får bli en annan dag. Skulle vara kul att baka pepparkakor också, om det inte blir lite för mycket kanske...snart måste man ju köpa julklappar och sånt också, något som jag är rätt dålig på. 
Vi ses någon gång snart! 
 
En blid som jag tyckte var rätt rolig, och som jag skickade til kompisen som inte fick skratta. Elaka jag. 
 
Let's play House!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: