astridnkamila

Julafton om två dagar

Kategori: Allmänt

Åh! Om två (eller en) dag är det julafton! Shit vad man har längtat! Dock kommer inte vår familj köra speciellt tradiotinellt i år men känslan finns ju ändå kvar! Men julafton innebär även inhandling av julklappar vilket jag alltid köper i sista minuten så den här högtiden är nog förutom den mysigaste även den stressigaste! :) Såimorgon bär det av mot stan och jag kommer nog få trängas med resten av alla Kalmar-bor...
 
På torsdag eller fredag åker vi upp till Stockholm för att träffa släkten och fira nyår! Därför har jag bara typ önskat mig pengar hehe..men det ska bli askul! Vår farbror bor vid en fin sjö med ett skidställe och de har en bastu så uttråkade kommer vi nog inte bli! ;)
 
Aja, ska gå och lägga mig nu. Känner mig lite sjuk och jag har inte sovit bra de senaste nätterna och jag måste vara frisk nästa vecka!
 
Kram! /Astrid
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: