astridnkamila

Huvudvärk

Kategori: Allmänt

Hejhej, vilken jävla huvudvärk jag har alltså! Usch! Kan vara för att jag har suttit klistrad framför datorn sen jag kom hem från skolan...;) jag borde inte få ha fritid hehe! Haha men ska snart gå och duscha! :)
 
Idag började vi halv nio, skkkönt! c: Egentligen tycker nog många att det är onödigt (börjar annars kvart över åtta) men för mig som bore här i Rinkan så blir det med bussarna helt annorlunda. Hope you get it cause I don't! Haha men vi tittade på film och fick popcorn och sen fick vi sluta! Chilledill! :D
 
Aja lägger upp några fotografier från när jag hade tråkigt och fotade Olga.
 
Hörs! Kram! /Astrid
 
Tack så mycket Kamil! c:
 
Tror ni förstår budskapet på de två första bilderna själva, ni är ju smarta! Ni som inte fattar kort och gott: låt barn vara barn och håll borta dem ifrån skönhetsidealen så länge som det går! Är trött men hoppas ni fattar samman fattningen :c Egobilden vet jag inte varför...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: