astridnkamila

ÄNTLIGEN HELG

Kategori: Allmänt

I'm back! Jag vet att det har gått en hel vecka men jag har drunknat i läxor och skolarbeten! Igår natt var jag uppe till två för att bli klar med en uppsats för att idag sätter alla lärare betyg på en. Så man smörar lite extra idag ;) Nej men är så glad! Fick ett C på min fackuppsats som jag har lagt ner så mycket tid på och i mitt tycke var den inte alls bra men ni förstår nog lyckan! 
 
Eftersom jag jag knappt sov något igår så är det otroligt skönt med helg! Jag ska bara sova, åka pulka och äta julgodis! Kanske blir en vända in till stan med en vän? Fyfan vad underbart den här helgen kommer bli! :D
 
Annars har jag fotograferat Olga och dagens outfit, bilder kommer upp lite senare! :)
 
Btw, har ni sett mina skruvlockar? Fanny gjorde de i onsdags och de har inte gått ut än, ni skulle se de igår då de var superfina!
 
Kram!  /Astrid 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: