astridnkamila

Förlåt

Kategori: Allmänt

Förlåt för en skitadålig uppdatering! Hade verkligen ingen lust och då blev det så att jag bara flyttade fram bloggningen och tänkte typ "Gör det ikväll istället". Dålig vana, jag vet. Ska bättra mig, ska försöka iallafall!

Nu har skolan börjat på riktigt, det riktiga schemat med läxor och allt sådant. Förra veckan slutade vi tidigt typ varje dag, hur skönt som helst! Men nu är det 'Back To Reality' som gäller *suck*. Är fan redan skoltrött, hur ska jag då klara mig om nån månad?!

Sommaren har iallafall varit grym (som vanligt)! Eller jag kan ju inte säga att jag var nöjd med vädret men jag fick ju åka till Kroatien i två veckor så jag ska ju inte klaga! Önskade att vi kunde vart på Ekenäs (våran sommarstuga) mer, iallafall sovit över där. Det är så underbart att bara vakna upp vid typ 8:00, dra upp gardinen och få se att ännu en varm sommardag är påväg. Sen gör man en macka med O'boy och går ut och sätter sig på stranden när den är alldeles tom och det är bara du och vågorna. <3

Ska sova nu, goodnight!/ Astrid

Kamila, åh vad kul! Särskilt det där med utmana munkarna på basket haha!



Bilden togs på Ekenäs när Martin hade begravt mig. Jag kom inte loss och fick sedan sitta där i mer än en halvtimma! När dom försökte få loss mig så råkade dom hugga mig lite varstans med spaden, aouch! Aldrig mer :((

Kommentarer


Kommentera inlägget här: