astridnkamila

yeah!

Kategori: Allmänt

  • Jag ska till Paris. Och gud vad jag längtar *_* har gjort en lista över saker som jag vill göra och se, och tittat på paris på "street view" på google, så patetisk kan man bli, haha. Okej, om jag inte slutar prata om det, så kommer jag ju dö av längtan, så nu fortsätter jag med att prata om annat.
Min klocka har kommit! Men jag kan ju inte helt hantera den, haha. Jag trodde att den hade slutat lysa (den har alltså en knapp där man trycker, och så lyser den) tills Trine förklarade att jag nog inte kunde se det för att det var så ljust...och rätt hade väl hon. Sen började den pipa på lektionen för att Cecilie hade pillat med den, haha. Tid till bilder!
  • klockan  :)  bilder som sitter på mitt skåp, bara för att.. och en låt som jag spelar just nu, på piano, om någon undrade :) (för man ser ju att fingrana på första bilden är fulla av muskler av att spela, höhö)
vad jag hatar det med att sätta in bilder på något bra sätt... det blir ju bara feeeeel!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: