astridnkamila

Paris?

Kategori: Allmänt

hej på er :) gud var elakt att jag inte har uppdaterat... idag hade vi matte prov i skolan i tre timmar (låter sjukt!) , och sen lyssnade vi på hur en kille pratade om proteiner i nästan två timmar... det var kanske inte så farligt. Sen efter skolan insåg Trine Sofie att hon hade låst sin cyckel och glömt nycklen hemma, så vi fick gå hem, vilket tog nästan en timme, haha, bra att vi var två i alla fall.
Jag fyller år den 18 maj, och det är just då vi har fyra dagars ledigt från skolan (om man räknar med helgen då :)) och då ska vi kanske till Paris! (fingers crossed!) Har ju varit där en gång förut, men jag har alltid viljat åka tillbaka :)  måste börja öva mer på det jag ska spela på konserten på måndag, hoppas att jag aldrig mer kommer behöva spela i et orkester igen, det går skit! fast det går okej med att spela piano, håller på med "kiss the rain" av Yiruma nu, han som också har komponerat "river flows in you" om ni kanske känner igen den :) juste! har beställt (eller, jag får den som födelsedagspresent) en klocka. här får ni en bild. Puss och kraam från Danmark!
ASTRID! hej, hehe. har faktiskt själv funderat på at färga (eller bleka?) håret sådär som du sa i ditt inlägg, OCH, jag såg också "the hunger games" på bio, sjukt awesuuumt (fantastiska ord jag kommer på här)  bra var den! och jag fortsätter bara med att använda ett overload av paranteser -_-'  my name is Kamila, and I'm a parantes-o-holic.
klockan som jag har beställt :3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: