astridnkamila

:(

Kategori: Allmänt

Okej, jag vet hur mkt ni hatar mig för jag är så j*vla dålig på att uppdatera, sorrysorrysorry!

Iallafall jag mår såhäääääääääär dåligt, med täppt näsa och ont i huvudet och på det en massa nysningar!•-•' får se hur det blir med skolan imorgon..

Men ni vill säkert inte läsa om hur äckligt jag mår, så jag frågar er:
1. När hade ni påsklov, veckan som nyligen har varit eller..?
2. Hur har lovet varit, rest någonstans? :D själv har jag inte gjort alls mycket på lovet, det är skönt men samtidigt trist! Dock gick jag på Hunger Spelen på bio, den var überbra! (vad betyder egentligen über? xo) Tipsar verkligen! Sen såg jag Breaking Dawn part 1 och Twilight för första gången (!) Helt ärligt blev jag besviken på Twilight, den var överskattad till 100! Bella hade ju typ tics och Edward var inte..Edward. Boken är iallafall 1000 gånger bättre!

Godnatt mina sötnötter! /Astrid

P.S Förresten, är det bara jag som bara kan blinka med ett öga? Eller inte blinka så där om man har fått något i ögat utan mer sådär blunda med bara ett öga, typ lite flörtig? Såhär ;) Okej skriver förvirrande :S men jag kan bara blinka med vänster öga :( FINNS DET NÅGON ANNAN MED SAMMA PROBLEM ELLER ÄR DET BARA JAG?! D:

Kommentarer


Kommentera inlägget här: