astridnkamila

Saknar Astrid !!

Kategori: Allmänt

Det hände något konstigt med datorn, så nu skriver jag hela inlägget om igen. Jag har just kommit hem från en teater sak med klassen :) den handlade om Elvis, så dom dansade mest... And guess what?! Min kompis fångade en scarf sak som "Elvis" kastade ut i publiken! Gissa om jag är avis?! faktiskt inte. Undra vad skåderspelarna tänker på när dom dansar och går runt och kramar varann på scenen... dom kanske hatar varandra?
Sen när det var paus så gick jag och två kompisar ut och åt mitt godis, och en av dom försökte putta i mig i en fontän (?) och jag blev skit rädd x) sen ville jag ju putta i henne men... det gick inte så bra x)

Kram, Kamila <3

Bara en bild från när jag och Astrid köpte skit goda chips för 10 kr här i Vejle. Vet inte varför det blev just den bilden...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: