astridnkamila

Plastpåsar, vill du ha?

Kategori: Allmänt

hellooo, astrid här :) läser lite om Gunilla Persson ( hollywood fruar) asså hon känns ju liite besatt..herregud, hennes dotter, som hon älskar så mycket, mår ju för fan inte bra! hennes ledsna blickar och att hon kräktes på toaletten..
tycker så synd om Erika så det är inte sant :(            http://www.tv3play.se/play/251515/?autostart=true
Jaja, nu till annat imorgon fyller min lillasyster år och på måndag min pappa haha :) har köpt några leksaks hundar till olga. sen så när jag var hos min granne (Frasse brukar leka med deras hund) så plockade vi en enorm bukett med blommor, FLOWER BOMB! :D
nu ska jag ut och sälja plastpåsar, klassresa xd, så skriver väl ett inlägg sen.
Pussar :D
Fraasse
Bild på söta Frasse :) <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: