astridnkamila

Hejsan!! bilder från Cypern :)

Kategori: Allmänt

hej.... jag har tappat bort mitt arband :( Astrid, du vet det med frukterna? och med bananen som var sååå cool... om jag inte hittar det i skolan så dööör jag ju?! :/ Fast nu får jag sluta tråka ner er och berätta om lite goda nyheter : D jag fick 12 ( MVG? A?) i biologi! wiii huu :D och så var vi och såg teater igår med klassen :) jag och en kompis skrattade sjukt mycket, för att en tant bakom oss hade ett väldigt mystiskt skratt :P det var i alla fall kuuul, fast nu får ni lite bilder från Cypern (som jag saknar :( ) 

varsågod :D :


 fortet i Paphos


 Jag äter glass :) pralin och banan/jordgubb


 en vacker, gammal (vääldigt gammal) mosaik

 jag i Paphos vid ett gaaammalt amfiteater :)

 fyra vackra blommor :)

har mycket fler blider, fast det bliv en annan gång :)
Snygg bild på oss, Astrid ;D

Kram, Kamilaaa =)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: