astridnkamila

Söndag

Kategori: Allmänt

Hallå! :) trodde att jag uppdaterade igår, men nähä -.- såklart ska det inte funka! Idag har jag mest tagit det lugnt, städat och sånt annat tråkigt. Igår sov man över med Dolores och Alex, det var awesome!
Gillar inte söndagar så mycket, tror faktiskt ingen gillar söndagar..kanske är det för att dagen efter så ska man gå i skolan/ jobba?Äsch, jag vet inte vad jag pratar om riktigt, är trött så jag ska nog gå och lägga mig snart.
Undrar ni över om det kommer börja snöa snart? Troligtvis inte ;) många gillar ju inte snö och kallt, men hellre det än mulet och pisskallt väder!
Aja, puss och godnatt! /astrid
Här kommer bilder fån alla årstiderna! :D
En bild från våren!
image description
2 bilder fån somras!
image descriptionimage description
Bild från nu! (jag har inte tagit bilden!)
höst
Bild från förra vintern! Frasse ser så söt ut!
frasse!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: