astridnkamila

new stuff :D

Kategori: Allmänt

framför allt... varför har vi inte IKEA här vart jag bor?! har lust att åka dit :D och vart fick du bilden ifrån Astrid? :D
Idag i skolan hade vi en lärare som säger "shhhh" bara man typ råkar skratta lite smått, som hände rätt många gånger när jag och min kompis gjorde uppgifterna tillsammans på geografin :D

sen efter skolan var teater saken (där jag ska spela piano, några jag känner däribland Astrid, vet att det där med att uppträda på en scen inte är nåt för mig, efter att jag ångrade mig i sista stund, och bara valde att inte vara med i en pjäs, som vi hade övat på skit länge, när vi var typ 7 ? 8 ? :P) inställd, så jag fick göra läxorna i två timmar innan jag skulle spela piano på musikskolan :S

Nooog med det,  för några dagar sen köpte jag ett par skor och och t-shirten som jag har på bilden, och väskan som jag använder som plånbok är från Cypern. biiiilder :D :


t-shirten som jag har på mig på  alla bilderna, från gina tricot:





skorna från en affär som tyvär inte finns i Sverige och som heter metro (men heey, ni har ju Åhlens och allt :D ?) 212 danska kronor :P 


clutchen eller vad man kan kalla det, från Cypern !
hahah, bakgrunden. K!! det är nog det alla tänker när dom ser bilderna :D

ha det gööött x) KAMILA xx

Kommentarer


Kommentera inlägget här: