astridnkamila

hellow :3 länge sen!

Kategori: Allmänt

hej på er! Idag har jag självklart varit i skolan, där vi skulle välja att skriva om ungdomskulturer eller nåt, på historian. Min grupp valde emo, ofc :D I allafall, sen skrev vi med emosar? emo - människor? på någon chat, skiiit kul x) först svarade dom inte men sen ställde jag en av frågorna som vi skulle svara på och fick sjukt bra svar ;) Jag och min kompis som var i samma grupp ska tydligen klä ut oss til emosar när vi ska berätta om vårt ämne? längtar sååå mkt till att se killarna med eyeliner!

 vidare... jag glömde min mössa OCH mina vantar på bussen :/ när jag gick ut, så kände jag att jag hade glömt nåt... så vände jag mig om, och såg att mössan och vantarna låg i bussen, men precis då åkte den juu!

I helgen har jag hängt upp bilder på min vägg :3 det blev okej men jag är inte heelt färdig, plus, jag har köpt världens mest AWESOME t-shirt!! tycker jag i allafall ^^och perfym från the bodyshop ! vill ni se? okeej då ;) bilderna på perfymen blev inte bra men den heter white musk - eau de toilette och kommer från bodyshop!  

väldigt killig, veet, trots allt från killavdelningen på HM :)

KRAM, kamila!

p.s Astrid, du är fan bäst på att ta skitbilder på mig, och jag fattar inte vart du får dom ifrån?! ;D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: