astridnkamila

Snööö ♥

Kategori: Allmänt

Asså guuuud, det var ju skitlängesen jag bloggade! Ska inte komma med några ursäkter, men jag har haft mycket läxor och prov och sånt :) så jag har skjutit bloggen lite åt sidan, men nu är jag right on track again! :D

Åh jag blir så sur! Det är december och om det inte finns snö på julafton, då! Nu är det skitväder ute, det regnar , är kallt och så blåser det också! -.-

Idag slutade vi tidigare, jiho! den första lektionen lyssnade vi på julmusik och hade en brasa (eldbrasa?) på smartboarden, aschill ju!

Jaja , snart komme Dolores och då ska vi äta toast! Sen blir det fritidsgården och man får se vilka lustiga människor man hittar där ;)

Shalu!  ♥

image description

Blir så sugen att åka snowboard ♥ dock är det inte jag på bilden ^^

Kommentarer


Kommentera inlägget här: